Değişime Ayak Uyduran 15 Marka

Değişime Ayak Uyduran 15 Marka


Bir markanın logosu, onu son kullanıcıyla buluşturan nokta ve evrendeki konumunun somut görsel izdüşümüdür. Ayrıca bir markanın, logosunda değişikliğe giderken göze alması gereken sonsuz parametreli olgular vardır. Logo tasarlamak başlı başına bir işken, bu tasarımı elden geçirmek de oldukça meşakkatli bir süreçtir.

2015’te birçok büyük firmayla birlikte irili ufaklı markaların kendilerini yenilemesine tanık olduk. Facebook ve Google gibi dünyanın en büyük iki ismi ile birlikte, Dominos Pizza ve KFC gibi restoran zincirleri de kamuoyunda yeni yüzleriyle yer aldılar. Biz de onların bu renövasyon çalışmalarının arkasındaki sebep-sonuçları inceleyen Digital ID‘nin hazırladığı infografiği sizlerle paylaşmayı çok uygun bulduk.

3
like
0
love
0
haha
0
wow
0
sad
0
angry